Informacja o sposobie przesyłania zamówień oraz dotycząca zwrotów towaru.

Szanowni Klienci,

 

W związku ze zbliżającym się sezonem, pragniemy wyjść naprzeciw Państwa oczekiwaniom i usprawnić oraz przyspieszyć proces składania zamówień i ich realizacji. Z tego względu prosimy o składane przez Państwa zamówień w formie pliku elektronicznego generowanego przez program do kalkulacji ALUCAD. Instrukcje tworzenia pliku znajdziecie Państwo w załączniku. Taki sposób realizacji zamówień pozwala przyspieszyć przyjęcie zamówienia, przygotowanie  potwierdzenia, oraz pozwala uniknąć niepotrzebnych błędów mogących wyniknąć z ręcznego przepisywania treści zamówienia.
Jeżeli lakierowanie Państwa zamówienia ma być dokonane w danym tygodniu, zamówienie należy wysłać najpóźniej do wtorku do godz. 15:00
Dla zamówień wysłanych w środę nie możemy zagwarantować ich realizacji w bieżącym tygodniowym cyklu produkcyjnym. W przypadku terminów realizacji kolorów drewnopodobnych Dekor, profili lakierowanych na dwu-kolor, oraz gięcia łuków prosimy o kontakt z działem sprzedaży (prosimy wstępnie przyjąć około 2 tygodnie ).

 

Informujemy również, że firma Alu System nie przyjmuje zwrotów towarów, prosimy o przemyślane zakupy. Jeżeli jednak zostanie ustalona możliwość zwrotu towaru, Alu System zastrzega sobie prawo do wystawienia faktury za obsługę w wysokości 10 % wartości zwracanego towaru.

INSTRUKCJA GENEROWANIA PLIKU DO IMPORTU

Alu System Plus JJM Kucharscy Sp.J.

32-500 Chrzanów ul. Leśna 2d

KRS 0000146741 NIP 6281912367

REGON 276197879

sprzedaz@alusystem.pl

wyceny@alusystem.pl